Brudny luty!

     Cóż za niesprzyjająca aura, świat spowity smogową łuną, wywołujący zmęczenie, mocno osłabiający. Mroźność zmieszana z wilgocią przenikającą przez ubrania. Staram się nie poddawać wpływowi zewnętrzności, brudu powietrza, poczucia braku tlenu, nie myśleć o bezmyślności i powodach, dla których znajdujemy się w takim położeniu. Z pokorą patrzę na uliczne korki i jednoosobowe przejazdy tysiąca samochodów, zakrywam twarz z poczuciem niemożności zrobienia czegokolwiek.  Uczepiona swoich motywatorów i zainteresowań korzystam z danego mi czasem czasu wolnego i nadrabiam książkowe i filmowe zaległości, odwiedzam kino i teatr, chadzam na spotkania podróżników, jeźdżę na oryginalne wystawy do innych miast. Preferuję weekendową integrację w gronie. Spędzam twórczo chwile tworząc zakładki, magnesy i mozaikę w Pracowni Ludzika. Aktualnie przygotowuję także nowy projekt, który odbiega zamysłem od tworzonych przeze mnie rzeczy. Będzie zupełnie "z innej bajki", naturalny, nowy, ciekawy. Musze się jednak przed jego rozpoczęciem przygotować więc szczegóły w kolejnych wejściach, a i sama jestem ciekawa co z tego wyniknie. Zwyczajowo jestem też w tym moim charakterystycznym jestestwie cudownie oderwana, cieszą mnie błahostki, podróże palcem po mapie i nowe odkrycia. Kibicuje Polakom w górach Karakorum, śledząc kolejne etapy zdobywania szczytu,  zagłębiam górską tematykę  połykając wręcz kolejne lektury z nią związane, nie wiedzieć czemu ta właśnie jest mi na daną chwilę najbliższa. Podziwiam i wspieram. Mocno przeżyłam wydarzenia pod Nanga Parbat. Ze swoistym zdziwieniem czytałam co poniektóre komentarze "wszystkowiedzących", czasem pytając sama siebie "o co chodzi?" Wiem jednakowoż, iż z pewną płaszczyzną poziomu nic nie da się zrobić. Wierzę, iż "niemożliwe nie istnieje" oraz że "trzeba mieć pasję, która daje poczucie spełnienia", bez krytyki, bez wnikania. Każdy ma prawo robić co jest dla niego ważne i przejmujące. Wszystkim pięknych,  spełnionych pasji, uroku życia i niesamowitości. "Bo MaRzyć".
Polecam książki tematyczne, m.in:  Tęsknota i przeznaczenieWandaPrzesunąć horyzont








Komentarze

  1. ...w kontrze do "mroźności" - https://www.youtube.com/watch?v=uWd0EWKpH94

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz