Lato

       Oh jakże dawno tu nie zaglądałam. Bardzo aktywny, pełny niezwykłych wydarzeń wakacyjny czas sprawia, iż trudno znaleźć chwilę nawet na spokojne oddanie się pisemnym przekazom. I choć odczuwam już niebywałe zmęczenie bardzo mnie cieszy możliwość spotkań, intensywnej integracji oraz spontanicznych wypadów. Plenery, spotkania w gronie, spotkania po latach, niektóre zaskakujące, wszystkie miłe i przyjemne. Jestem szczęśliwą posiadaczką wspaniałych przyjaciół i znajomych, z którymi te wszystkie bajki nabierają szczególnego znaczenia. Jakże fajnie jest oddać się zarówno spokojności, wyciszeniu i bliskości jak i szalonym tańcom do wschodu słońca w rytmie przenikającej muzyki na środku pola. Spływy kajakowe, koncerty i festiwale. Lato. I mimo, iż w głowie (jak to zwykle chyba) morze myśli się kłębiących, sporo emocjonalnych kwestii do przemyślenia i podjęcia decyzji, jest to czas odreagowania, spełniania. W intensywności lata działam w Pracowni Ludzika produkując magnesy i zakładki, dzielnie dążę do realizacji zaplanowanego wyjazdu ( trochę się w między czasie zmieniła destynacja, ale także interesująca) Zapraszam więc do odwiedzenia Pracowni Ludzika i nabywania wytwórstw. Polecam także Lawendowe Pole na Warmii gdzie w sklepiku Lawendowego Muzeum Żywego także można znaleźć moje prace oraz wiele innych. Cudowne wsparcie mojego projektu oraz świadomość, że gdzieś tam te prace zaistniały jest naprawdę podnosząca na duchu i satysfakcjonująca. Wszystkim na te letnie dni chwil niezapomnianych, kolorowych i szczęśliwych.


Zapraszam do Pracowni Ludzika po zakładki, teraz także aromatyzowane
kontakt i zamówienia: jamalapracownia@gmail.com

Komentarze