Ja i mój maj

      Na zewnątrz cudowna aura, wiosna słoneczna i pełna rozkwitu, mój ukochany maj. Widać jak nakręcone, doładowane życiodajnym ciepłem i słońcem rośliny budzą się, rozkwitają, nabierają kolorów. Uroczy czas przepełniony dobrą pozytywną energią, ciekawymi doświadczeniami, spotkaniami i uniesieniami. Miesiąc kiedy wchodzę rocznikowo w nowy okrągły wiek. Wiek dojrzały, zdecydowany i pełny świadomości. Czuję się ze sobą bardzo zaprzyjaźniona, jestem przekonana o swojej życiowej mądrości, o życiu w zgodzie ze sobą. Uczą i prowadzą mnie moje doświadczenia, nowe zależności i odkrycia. Lubię być czymś niezmiernie zainspirowana, zaskoczona sytuacyjnością otoczenia, nieprzewidywalnością interakcji, ważnością współistnienia, oczarowana pięknem świata naturalnego, jego bogactwem i zmiennością. Cenię piękne, dogłębne relacje, szacunek i akceptację. Cenię cudownych, dobrych ludzi dookoła, którzy są blisko i zawsze funkcjonujemy w swoistym zrozumieniu. Wszystko to niezmiernie ważne i wpływa na to kim i jaka jestem. Mnie osobiście moje jestestwo, charakter, filigranowość i błysk w oku nastraja i napędza. Biegnę więc przez życie realizując siebie i swoje pasje, kochając i chłonąc każdy moment. Wraz z pachnącym majem, pozytywnym nastrojem, wszystkim wspaniałości i inspiracji. 


Pic via Pinterest

Komentarze