Być mamą

         Dziś mija sześć lat odkąd zostałam mamą. Bogaty w przeżycia czas, skoncentrowany na rozwoju małego człowieka, dla mnie przepiękny, świadomy i zachwycający. Obserwacja i przeżywanie z perspektywy dorosłości sprawia, iż czujemy się bardzo szczególnie, obdarowani bezinteresowną miłością i niezwykłymi emocjami. Jestem przepełniona macierzyństwem i poświęceniem. Wszystko to jest dla mnie bardzo istotne i stawiam ten aspekt ponad wszystko inne. Dziecko mam wspaniałe, nieinwazyjne i oddane, a wielość jego zainteresowań, możliwości i pokładu ciekawości pobudza tylko do refleksji, bez zastanowienia przypisując ten czas do najlepszych w moim życiu. Na pewno czekają mnie jeszcze rozmaite, pełne niespodzianek, nowych przeżyć chwile, ale wyrażam pełną gotowość na obcowanie z nimi. Pięknie jest być rodzicem. Poniedziałkowo, grudniowo ciepła, spokoju i spełnienia.

 Crush by Katie m. Berggren
Pic via Pinterest


Komentarze