Przedświątecznie

          Powoli zaczyna się czas przedświątecznych działań, porządkowania, kupowania, myślenia o podarkach. Jak co roku staram się przygotowywać prezenty szczególne, tym razem także sentymentalne, wiele z nich tworzę sama albo wyszukuję cudne wytwórstwa rękodzielnicze, głowę wypełniam dobrymi myślami, mocno angażuję się w dobór i wygląd. Sobie podaruję książki, w tej kwestii jestem dość wymagająca, uważnie wybrałam biografię oraz historię motywacyjną, przyjaciołom przygotowuję fotografie w różnych konfiguracjach, są też prezenty, które odłożę, kiedyś może dotrą do osób dla których są przeznaczone (ta drobna czynność jest dla mnie niezwykle istotna, taka forma wspomnienia daje mi odczuć, że w naszym życiu zdarzają się momenty, które warte są tego aby o nich pamiętać, a przynajmniej, że my mamy takie przekonanie). Tradycyjnie także unikam dużych sklepów i Galerii, nie daję się zwariować. Szaleństwo i pokłady energii przydadzą mi się w ramach innych wydarzeń :). Na ten czas Wszystkim opanowania, dobrej energii i miłych wspomnień 


Pic via Pineterst

Komentarze