Wejście w Nowy..

        Kontemplacyjny noworoczny poranek, wielość różnorakich myśli przebiegających przez głowę. Mój stan zdrowia jakby się poprawia. Trudne, samotne wejście w ten Nowy, nieznany jeszcze okres stwarzający jednak możliwość dokonywania podsumowań i wytyczania poprawnych tym razem założeń. Mam nadzieję na realizację, na spełnienie. Miniony rok był naprawdę trudnym, niezmiernie złożonym czasem, pełnym doświadczeń, zmian, emocjonalnych rozterek, wrażliwości, był też pełny nowych wzbogacających moje wnętrze spotkań i niezapomnianych przeżyć. Jestem wdzięczna za wszystko gdyż każda jedna chwila uczyła mnie, pokazywała, naznaczała. To istotne w dokonywaniu przyszłych wyborów, realizowaniu planów, angażowaniu się w ludzi. Mam nadzieję, iż ten Nowy będzie nieco spokojniejszy, bardziej spełniony w moje skryte pragnienia, beztroski, bliski, przychylny oraz wyjątkowy pod wieloma względami. Dobrego, wdzięcznego Roku wszystkim!!


Pic via Pinterest

Komentarze