Wydarzenia!!

         W tym tygodniu byłam uczestnikiem dwóch niezwykle różnych wydarzeń. Pierwszy to Wernisaż Wystawy Andrzeja Niewiadomskiego. Grafika pobudzająca wyobraźnię, oryginalna i niebanalna. Każda praca ma swój oddźwięk w przeżyciach i zdarzeniach autora, który chętnie i barwnie o nich opowiada. Niezwykła twórczość zachowana w zakamarkach szuflad przez ponad 30 lat. Wiem, że nie wszyscy mogą być zwolennikami takiego artu, ale ja byłam pod wrażeniem. Polecam!
Drugi to koncert wybuchowy - Redbull Tours BRODKA XS. Dynamiczny, pełny kolorów i niezwykłych instrumentów koncert, oryginalny, dość krótki, ale fajny na swój sposób. Nieco dla mnie inspirujący pod pewnym względem :).



         Dziś 13 piątek, poprzedzony pełnią księżyca, który usilnie pragnął wejść do mojej sypialni, cudowny okrąg pobudzający zmysły. Niech się spełnia ta pełnia.
Dobrego słonecznego weekendu, mój wypełniony nowymi wydarzeniami i spotkaniami zapowiada się nader aktywnie.


Komentarze