MOODBOARD

     Czytając wpis ana blogu  DZIECIĘCE KLIMATY zostałam zainspirowana do stworzenia moodboarda, przypomniało mi to, jak kiedyś bardzo pragnęłam posiadać mapę marzeń, która pozwoliłaby mi patrząc na nią dążyć do realizacji moich pragnień. Zebrałam niezwykle dużo różnych materiałów, wycinków z gazet , fotografii, pocztówek z widokami miejsc do, których chętnie bym powróciła lub nowych które mogłabym zwiedzić, cytatami i poezją, którymi jestem zachwycona. I tak dziś przeglądając strony trafiłam na wiele pięknych i niezmiernie inspirujących zdjęć oraz gotowych prac. Moodboard - jak definiują owe wyrażenie, jest narzędziem do tworzenia nastrojów poszukiwania stylu i inspiracji, taki kolaż nastrojowo-emocjonalny. Można się rozpędzić w jego projektowaniu, dać upust swej pędzącej wenie twórczej, umocować na nim swoje wizualne i emocjonalne wrażenia, często pomocne do projektowania czegoś innego. Może też stanowić uzupełnienie wnętrza, być obrazem. Tematyka też jest dowolna. Stworzę moodboard i zaprezentuje go w następnym poście, a tymczasem znalezione przeze mnie w sieci przykłady..







 


 
 ŻYCZĘ  UDANEGO  I  PIĘKNEGO WEEKENDU!!

Pic via Pinterest

Komentarze