Sunny Saturday !

       Niezwykle urocza sobota, pełna słońca i dobrego nastroju i choć okazało się, iż nie mogę kontynuować zaczętej przeze mnie mozaiki bo klej mam nieodpowiedni do tej formy, to postanowiłam oddać się przyjemności, którą niezmiernie lubię, czyli czytaniu na zewnątrz. Mam do nadrobienia kilka pozycji książkowych, więc spróbuję się nimi dziś zająć, przenosząc swój umysł gdzieś w inny świat wraz z bohaterami moich czytadeł przy dźwiękach natury.

Beautiful day, sunny, warm and full of good mood. I'm going to spend that day on doing things I love a lot, mean reading outside, drinking mint tee and listening nature.
What I wish you too, have a very lovley Saturday!!



piękna zakładka dobra inspiracja
nice bookmark, good inspiration


moje miejsce dzisiaj, brakuje kubka z herbatką
my place for today


marzenie, byłoby cudownie
dreaming about

Komentarze