W Nowym Roku

         Nastał Nowy Rok, z niezmierną niecierpliwością go wyczekiwałam bo wierzę, że losy się odmienią, że nadciągną nowe przejrzyste możliwości, że aura będzie dla nas sprzyjająca. Dokonując podsumowania,  zadałam sobie sprawę, iż nie wszystkie zdarzenia chciałabym pamiętać, nie wszystkie postanowienia udało mi się zrealizować, a marzenia spełnić. Oczywiście tamten rok przyniósł mi mnóstwo doświadczeń, które pokazały i dały mi wiele lekcji z życia, ucząc mnie dystansu i pokory, które odkryły nowe znaczenia przyjaźni i miłości oraz natchnęły mnie do tworzenia i chęci realizacji pragnień. Był także pełny uroczych chwil z wspaniałymi przygodami  i mnóstwem doskonałego humoru. Wchodzę więc w to nowe, mam nadzieję lepsze, inne, przychylne z dobrą myślą, listą postanowień i dobrym nastawieniem oraz energią na pokonywanie wyzwań. Wierzę, że marzenia się spełnia, a ludzie w moim otoczeniu to niesamowite jednostki bez których  pewne sytuacje byłyby trudniejsze. Dziękuję im jednakowoż za to, że są w moim życiu i Ci bliscy i Ci w podróży oraz Ci, którzy mnie cudownie uspokajają. Dobrego Nowego Roku wszystkim..


Pic via Pinterest

Komentarze