Co mnie cieszy..

       W wolnych od obowiązków chwilach (czyli tyko wtedy kiedy spi moje dziecko) przeglądam strony z rękodziełem na świecie. Popadam w coraz to wiekszy zachwyt , jakież piękne ludzie tworzą rzeczy, dając przy tym upust swoim twórczym pomysłom, inspiracom, swojej umiejętności wykonania często bardzo precyzyjnych i niezwykle czasochłonnych rzeczy. Jakaż jestem dumna z tego, że świat zaczyna to dostrzegać i w naszych domach pojawiają się urocze wytwórstwa ludzkich rąk, a nie plastikowe oszustwo. Jak to miło widzieć dziecko bawiące się ręcznie robioną zabawką, uszytym w zaciszu domowym pluszakiem albo drewnianym samochodzikiem. jak wspaniale otaczać się przedmiotami robionymi z sercem, wnoszącymi do naszych wnętrz i przestrzeni oryginalność, piekno i swoiste ciepło. Wszystko może być wykonane ręcznie i być wiele warte i czynić nas szcześliwszymi.  A tymczasem wybrane, czyż nie urokliwe?






W moim otoczeniu także są osoby pełne pasji, postaram się prezentować co jakiś czas wiejską twórczość i mam nadzieję, że tak jak mnie także Was będzie ona niezwykle cieszyła oraz namówi do nabywania jej i uzupełniania swoich przestrzeni.  Miłego dnia!

Komentarze