Na piękny weekend :)

        Dość rześko, wiosennie, przejmująco. Aura sprzyja myślowym odlotom. Zasłuchana w mowę własnej duszy, izoluję się od  otoczenia, szukam siebie w polu niezliczonych myśli-kwiatów, zbieram kwiatowy nektar jak pokarm potrzeby do przetrwania w obliczu niespełnionych pragnień. Samolubnie chłonę specyficzność uliczek ulubionej dzielnicy, wolnym krokiem przemierzam tętniący swoją własną osobowością świat. Zaciągam się widokami. Moje jestestwo, moje królestwo, oddalone, nieosiągalne, intrygujące. Lubię to poczucie tajemniczości oraz bycia ważnym dla siebie samej. W swoim zamkniętym zadufaniu, we mnie samej, bez przymusu, bez nacisku. Jakież ważne jest bycie ze sobą samym, wykształcanie w sobie poczucia zadowalającego istnienia, akceptacja otaczającej rzeczywistości, uśmiech do lustra, wewnętrzny taniec, czas poświęcony tylko temu oddaniu. Jak w uczuciu do drugiej osoby, jak w tęsknocie za ulotnymi chwilami. Na piękny weekend wszystkim zapach konwalii oraz morze cudowności !!




Przeglądając tę książkę w księgarni wiem jaki sprawię sobie prezent na zbliżające urodziny. Tytuł jest dla mnie wieloznaczny, mam nadzieję, że się odnajdę na stronach tej biografii


Pic via Pinterest

Komentarze